11. joulukuuta 2011

Sinne jäi mun shopping assistant

Hienoja kuvia meinaa tulee tolla meikän luottofrendillä!
Jösses!


Miten tossa kuvassa nyt näyttää siltä, että tuolla oli muka tilaa kulkea... On muuten joulumyyjäisten sesonkiaika! Jej jej! En voi myöntää olevani jouluihminen, mutta joulumyyjäiset on yksi parhaista asioista vuodessa. Mun uskottavuus meni kyllä nyt sen siliän tien... Ensin hehkuttelen joulua ja sitte oon, että ei se joulu ees niin kiva oo. Joopa joo.
Mutta, tänään siis olin jouluostoksilla. Ensin täyty kiiruhtaa Helsinki 10:n joulumyyjäisiin, jonne oli tullut lisää Poola Katarynaa (sorruin). Nyt on siis ainakin veljen lahja ostettu ja tärkein osa Essi-ystäväni lahjaan.
Matkalla Kampin keskukseen piipahdin Partioaitassa hakemassa iskälle jonkun jumalattoman kokosen kirjan. Herraje! se oli kyllä iso.
Noh sittenpä tohon kuvaan takasin eli Vanhan joulumyyjäisiin. Alko muuten tänään ja mä oon todellaki missannu koko homman, MITÄH? Enpä tiiä miten se pääsi tapahtumaan, mut onneks törmäsin asiaan tänään. Suoraan siis sisälle ja markkinatyyliin liikkuminen oli melkein mahdotonta, hiki tuli jo ekan minuutin aikana ja joku juoksi suoraan mun kassissa piilevää valtavaa kovakantista kirjaa päin. Saatto vähän säärtä kirpasta. Oh well, ainakin mun ostokset pysy ehjinä.
Mitähän selviytymisoppaita sitä lukis seuraavaa kertaa varten. Ainaki sen tiedän, että kahisevaa niin paljon mukaan kun tililtä irtoo. Jäi meinaan sellasia herkkupaloja ostamatta. Muutama hauska koru vois tulla kotiin shopping assistantin kanssa. Tietty jotkus lapasetkin olis mukavat. Saas nähä, mitä tapahtuu kun meikä pääsee oikeen ajan kanssa tutkimaan.

Semmosta tuli vaan mieleen, että on meinaa noi Puuviiksien puuviikset myös Poola Katarynan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti