5. joulukuuta 2011

Kolme yötä jouluun on, laskin ihan itse. Tyhmä laskit väärin, joulu meni jo.

Voi pyhät taivaan marjat! Jouluun on oikeesti kaksi (2) viikkoa. Miten tää taas tähän meni. Mulla ois yksi (1) lahja hankittuna ja toinen sellanen heräteostoslahja, jonka nyt vaan ostin joulun varjolla. Toisin sanoen nyt ei hyvä heilu.
Noh no hätä, jos nyt sit pidän tän viikon suosiolla kahden vuoron viikkona niin eiköhän tässä jotain keritä vielä tekemään.
Tänään vielä iski kunnolla joulu fiilikset. Tiedä mistä väsymyksestä se mahto johtua. En malta odottaa huomiseen, kun kaivan jouluvalot esiin <3 Ehkä mun joulufiilikset nousi viimein pintaan sen ihanan amarylliksen ansiosta, josta Prisman kassa mulle sitte alko melkein valittamaan, että miksi otin tollasen, mikä on niin pieni yhdellä varrella, kun siellä olis paljon isompia ja hienompia ja kahdella varrella ja isommalla sipulilla. Vähän ehkä loukkaannuin.. Oli kyllä kunnon stfu-tilanne. Ei lupaa hyvää, kun asiakkaan ostoksia aletaan kassalla arvostelemaan. Ja mitä se hänelle kuuluu mitä minä haluan ostaa. Onneks sekään ei saanu mun joulufiiliksiä katoomaan.
Nukutuksikaan en saa, koska mietin mitä kaikkee kivaa sitä keksis laittaa vähän jouluks kotiin. Jotkut kynttilät täytys varmaan töistä vielä ostaa. On myös hauska miten meikäläisenki pääsi taas joulu "yllättämään" vaikka työpaikan nimikin on Joulupaja ja siellä ollut töissä lokakuun puolestavälistä. Onhan sitä vielä osaa asiakkaistakin muistutettu, että eipä siihen jouluun enään niin pitkä aika ole. Mitä kaksoismoraalia!
Tänä vuonna tässä joulu jutussa nyt harmittaa se, että oon keksiny vasta yhden (1) lahjan, minkä ostan itselleni. Toisaalta voisin laskea sen usb-koiran joululahjaks. Josko se vähän helpottais tätä tuskaa.
Semmoset joulunodotukset Malmilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti