18. joulukuuta 2011

Love my no-life

Oon tässä pari viikkoa viettänyt jonkinnäköistä hiljaiseloa tehden tutkielmaa ja luentopäiväkirjaa. 
Nyt se kaikki on ohi ja sain tutkielmastakin jopa hyvää palautetta. Että oon kunnon opiskelija. 
Tänään hiljaiselo ehkä päättyy yökoululla. 
Ja enää 4 päivää joululomaan! 
Ai että, haluisin ihmisten jo avaavan mun antamat lahjat. 
Parasta joulussa. 
Heti herneiden jälkeen.


Tän viikonlopun vietin mieletöntä nörttielämää. 
Se näytti about tältä:


Ah Fran <3 mun märkäuni.

Eli pelattiin siis kaverin kanssa 3 päivää putkeen Final Fantasy XII:tä ja syötiin nachoja. (Viiksi on siellä ihan hiljaa vaan).

Meno oli siis aika samanlaista kuin tässä kuvassa:


Siinä on siis mun Macin kameralla, peilin kautta, otettu kuva, missä mä ja mun sisko maataan sängyllä kissan ja kahden kannettavan kanssa, katsoen videotykiltä Supernaturalia tai DBSK:n koko tuotantoa.

Gotta love my no-life.

Puolustuksekseni voin sanoa, että käytiin me torstaina seminaarin jälkeen luokan kanssa "yksillä" kantapubissa.


Lauantaina käytiin syömässä Hanabissa. En muistanut ottaa kameraa mukaan, koska oli kamala kiire kun oli kamala nälkä. 

Oli muuten hyvää.


Ah, pesukone pysähty.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti